FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Ecoflow DELTA

Teoretycznie możesz połączyć szeregowo (ale nie równolegle) tyle stacji DELTA, ile chcesz. Wiedz jednak, że wydajność urządzeń będzie poważnie zagrożona – zużycie energii przez falowniki rośnie wraz z liczbą podłączonych maszyn. W związku z tym nie polecamy łączenia więcej niż 3 stacji zasilania DELTA. Konieczne będzie też naładowanie wszystkich urządzeń do pełna, zanim połączysz je razem. Co więcej, łączenie stacji DELTA nie sprawi, że wzrośnie ich moc znamionowa – zwiększona zostanie jedynie pojemność.

DELTA może być ładowana samochodową ładowarką i zasilać inne urządzenia w tym samym czasie.
Kiedy DELTA jest ładowana przez porty AC i DC w tym samym czasie, priorytetowo traktuje pobieranie energii przez port AC. Gdy wyjmiesz kabel AC, DELTA zacznie pobierać energię przez port DC.
DELTA może zostać naładowana od 0% do około 80% w godzinę. Czas pełnego naładowania stacji wynosi 1 godzinę i 40 minut.
DELTA może zostać całkowicie naładowana przez ładowarkę samochodową 13,6 V w 10-12 godzin.
Przy optymalnym nasłonecznieniu:
A. 1 panel 110 W: 15-30 godzin
B. 2 panele 110 W (połączone szeregowo): 7,5-15 godzin
C. 3 panele 110 W (połączone szeregowo): 5-10 godzin
D. 4 panele 110 W (połączone równolegle): mniej niż 4 godziny
DELTA obsługuje napięcie wejściowe w zakresie 10-65 V. Maksymalne dozwolone natężenie wynosi 10 A, a maksymalna moc wejściowa 400 W.
W komorze do badania hałasu:
Warunki testowe:
1. Tester głośności: TES-1357
2. Szum tła: 33,8 dB
3. Wynik testu: średni wynik z przodu, z tyłu, z prawej i z lewej strony urządzenia

Rezultaty testu:
Warunek 1: wyjście AC: <500 W; wentylator: 10% pełnej prędkości, <40 dB, odległość 2 m
Warunek 2: wyjście AC: 500-1200 W, wentylator: 30% pełnej prędkości, <45 dB, odległość 2 m
Warunek 3: wyjście AC: >1200 W, wentylator: 100% pełnej prędkości, <50 dB, odległość 2 m
DELTA może naładować większość modeli pojazdów Tesla (Model X, nowa wersja Modelu S, Model 3). Nie naładuje jedynie zwykłego Modelu S. Aby spełnić standardy UL2743, gniazda DELTA nie są uziemione. Przeprowadzamy setki testów na zróżnicowanych urządzeniach. Odkryliśmy, że Tesla wymaga uziemionego przewodu. Inne elektryczne pojazdy i akcesoria z uziemionymi ładowarkami mogą być jednak odpowiednio ładowane przez stację zasilania DELTA.
Temperatura rozładowania: -20°C-45°C.
Temperatura ładowania: 0°C-45°C. Kiedy temperatura otoczenia wynosi powyżej 45°C lub poniżej -20°C, na wyświetlaczu stacji zasilania DELTA pojawi się migająca ikona ostrzegająca przed zbyt dużym poziomem ciepła albo zimna. W tym samym czasie system zarządzania baterią (BMS) zacznie regulować moc wejściową i wyjściową, aby chronić urządzenie.
Jeśli chcesz naładować DELTĘ w środowisku o niskiej temperaturze (-20°C-0°C), użyj jej najpierw do zasilania dowolnego sprzętu o napięciu ponad 500 V przez około 10 minut. W ten sposób rozgrzejesz ją przed rozpoczęciem ładowania.
Po 800 cyklach użycia pojemność stacji zasilania DELTA spadnie do 60%. Długość działania samej baterii zależy jednak od tego, jak jej używasz i w jaki sposób ją konserwujesz.
Polecamy przechowywanie stacji zasilania DELTA w suchym i chłodnym miejscu. Warto, aby była podłączona do źródła zasilania (gniazdka ściennego lub panelu fotowoltaicznego). W ten sposób przedłużysz żywotność baterii i zyskasz pewność, że Twoja DELTA będzie zawsze naładowana i gotowa do użycia. Jeśli nie możesz przechowywać urządzenia stale podłączonego do prądu, przynajmniej raz na 3 miesiące całkowicie je naładuj i rozładuj, aby zachować baterię w dobrym stanie.
DELTA może być ładowana przy pomocy paneli fotowoltaicznych EcoFlow, kiedy napięcie obwodu otwartego wynosi 10-65 V. Szeregowo podłączysz maksymalnie 3 panele. Możesz też równolegle podłączyć 2 zestawy po 3 panele połączone szeregowo (do 6 paneli). Kabel równoległy jest akcesorium opcjonalnym, które należy zakupić osobno.
Oczywiście, że możesz! A jeżeli Twój dom nie jest jeszcze odłączony od sieci energetycznej, odetnij to połączenie, zanim zaczniesz zasilać go przy użyciu stacji DELTA.
Niestety, nie. Natężenie potrzebne do szybkiego rozruchu samochodu jest wyższe niż 20 An, podczas gdy port samochodowy DELTA zapewnia maksymalne natężenie 8 An.
DELTA może za to ładować akumulator Twojego pojazdu przez dołączoną do zestawu ładowarkę do samochodów.
DELTA naładuje Teslę w około 40 minut. Po naładowaniu możesz przejechać 5-8 kilometrów. Pamiętaj jednak, że kilometraż zależy również od rodzaju Twojego pojazdu elektrycznego oraz temperatury otoczenia.
Porty AC stacji DELTA obsługują czystą falę sinusoidalną. Dzięki temu, kiedy podłączysz do zasilania swoje elektroniczne urządzenia, będą one dobrze zabezpieczone, żywotność ich silników zostanie przedłużona, a poziom szumu elektrycznego obniżony.
DELTA obsługuje podstawowe funkcje UPS. Zalecamy jednak przeprowadzenie wielokrotnych testów kompatybilności przed podłączeniem urządzeń takich jak serwer bazodanowy czy stacja robocza do DELTY. EcoFlow nie odpowiada za utratę danych lub uszkodzenie urządzeń spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji i wynikającymi z tego błędami.
DELTA została wyposażona w opatentowany, przyspieszony kontroler MPPT EcoFlow. Jest on obsługiwany przez unikalny algorytm śledzący EcoFlow. Algorytm ten pozwala zmaksymalizować ilość energii słonecznej niezależnie od pogody. DELTA obsługuje napięcie wejściowe w zakresie 10-65 V z maksymalnym dozwolonym natężeniem 10 A i mocą wejściową 400 W. Możesz połączyć swoje panele fotowoltaicznie szeregowo lub równolegle, aby zmaksymalizować ilość energii słonecznej.

Przeprowadź kalibrację SoC oraz całkowicie rozładuj, a następnie naładuj baterię.

Poza siecią domową, ładowarką samochodową i panelem słonecznym, można również ładować Deltę za pomocą generatora lub falownika, pod warunkiem, że jest on w stanie dostarczyć prąd zmienny o napięciu 220-240V (50Hz/60Hz) i wyprowadzić sinusoidę przez port wyjściowy prądu zmiennego Delty. Podczas ładowania Delty, należy upewnić się, że moc wejściowa prądu zmiennego jest wyższa niż 1500W.

Możliwe przyczyny i rozwiązania:

1. Temperatura ładowania jest zbyt wysoka. Temperatura ładowania Delty jest pomiędzy 0 ℃ a 45 ℃. Jeśli używałeś Delty z urządzeniami o dużej mocy przez długi czas, proszę naładować stację zasilania kiedy jej temperatura spadnie.

2. Temperatura ładowania jest zbyt niska. Temperatura ładowania Delta jest pomiędzy 20 ℃ i 45 ℃. Jeśli temperatura otoczenia jest zbyt niska, a temperatura ogniwa jest niższa niż 0 ℃, proszę przenieść Delta do cieplejszego miejsca.

3. Napięcie lub prąd ładowania jest zbyt niskie. Proszę naładować urządzenie zgodnie ze standardem ładowania określonym w pytaniu 1.

4. Zmień metodę ładowania lub kabel. Na przykład, jeśli ładowanie słoneczne nie działa, ale ładowanie samochodowe tak, oznacza to, że panel słoneczny lub kabel MC4 jest uszkodzony. Można spróbować ponownie naładować urządzenie Delta za pomocą innego kabla MC4 lub panelu słonecznego.

5. Jeśli wszystkie powyższe rozwiązania nie rozwiążą problemu, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow i dostarczyć film przedstawiający problem z ładowaniem.

Proces ładowania Delty polega na tym, że wskaźnik poziomu naładowania baterii najpierw zmienia się na 100%, a następnie kontynuuje ładowanie przez pewien czas, aż do momentu, gdy jest naprawdę w pełni naładowana.

1. Jeśli lampka miga tylko od czasu do czasu po włączeniu, może to być spowodowane wahaniami napięcia ładowania. W tym przypadku nie będzie to miało wpływu na normalne użytkowanie produktu.

2. Jeśli lampka ciągle miga, można ją wymienić na nową. Jeśli problem pozostaje po wymianie na nową lampkę, która spełnia standardy ładowania Delty, można skontaktować się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow i dostarczyć film oraz specyfikację ładowania lampki.

Podłącz Deltę do innego głośnika innej marki i sprawdź, czy problem szumów nadal występuje. Niektóre głośniki mogą mieć ten problem z powodu słabej kompatybilności elektromagnetycznej (EMC). W takim przypadku jest to raczej problem samego głośnika, a nie Delty. Jeśli po wymianie głośnika problem nadal występuje, należy nagrać film i wysłać go do Działu Obsługi Klienta EcoFlow.

1. Sprawdź, czy zapalniczka samochodowa ma normalną moc wyjściową. Możesz sprawdzić rejestrator samochodowy lub spróbować naładować telefon w samochodzie poprzez zapalniczkę.

2. Naładuj Deltę za pomocą kabla ładowarki samochodowej innej firmy, aby sprawdzić, czy problem leży w kablu ładowarki samochodowej Delty. Możesz też użyć panelu słonecznego do naładowania Delty. Jeśli to działa, można mieć pewność, że przyczyną problemu jest kabel EcoFlow Car Charging XT60. W tym przypadku, należy zmienić kabel. Jeśli panel słoneczny nie może naładować twojej Delty, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow.

Delta nie posiada dodatkowej baterii.

Tak, Delta obsługuje funkcję EPS. Po podłączeniu zasilania z sieci do portu wejściowego AC produktu za pomocą kabla AC, można zasilać urządzenia elektryczne za pomocą portu wyjściowego AC (w tej sytuacji zasilanie AC będzie pochodzić z sieci, a nie z stacji zasilania). W przypadku nagłej przerwy w dostawie prądu, produkt może automatycznie przełączyć się na tryb zasilania bateryjnego w ciągu 30 ms. Jako podstawowa funkcja UPS, funkcja ta nie obsługuje przełączania 0ms. Proszę nie podłączać produktu do urządzeń wymagających UPS 0ms, takich jak serwery danych i stacje robocze. Przed użyciem produktu należy przetestować i potwierdzić jego kompatybilność. Zalecamy ładowanie tylko jednego urządzenia w tym samym czasie i unikanie używania wielu urządzeń jednocześnie, aby uniknąć przeciążenia ochrony.

Nie, zależy to od konkretnego kształtu fali AC. Produkty EcoFlow obsługują obecnie w sumie ponad 30 przebiegów, z wyjątkiem tych o zerowym punkcie oscylacji. To, czy urządzenie może ładować Delta czy nie, nie ma nic wspólnego z poziomem THD; zamiast tego, jest to skorelowane z pozycją oscylacji kształtu fali. Dostępność ładowania zależy od tego, czy moc wyjściowa, napięcie i prąd generatora mogą spełnić standardy ładowania Delty.

1. Bateria Delty jest rozładowana, należy ją naładować.

2. Jeśli przycisk AC i DC są wyłączone, bez dostępu do wejścia lub innego obciążenia przez 30 minut, Delta wyłączy się automatycznie.

Ecoflow RIVER

River posiada trzy metody ładowania, w tym ładowanie AC, ładowanie za pomocą ładowarki samochodowej oraz za pomocą paneli słonecznych.

1. Ładowanie prądem zmiennym Napięcie ładowania AC: AC 220-240V (50Hz/60Hz) (dla Europy, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Chin, itp. ) AC Moc ładowania: X-Stream Super Charging 250W Max Czas ładowania: 1,6 godziny

2. Ładowanie ładowarką samochodową Ładowarka samochodowa: 12V/24V, DC 8A (Max) Czas ładowania: 3 godziny

3. Ładowanie panelami słonecznymi Solar Ładowarka: 200W, 10-25V, DC 12A (Max) Czas ładowania: 1.6-3 godzin (110W x 2) 2.4 – 5 godzin (160W x 1)

Tak. River wspiera rozładowywanie baterii przy podłączeniu do prądu zmiennego, ładowarki samochodowej lub panelu słonecznego. Jednakże, gdy bateria urządzenia jest krytycznie niska lub bliska wyczerpania, lepiej nie używać go podłączonego do ładowarki DC (solarnej/ samochodowej). W tym czasie, jeśli moc wejściowa jest niższa lub równa mocy wyjściowej, urządzenie będzie nadal zużywać energię, co może spowodować niewystarczające naładowanie baterii, a w konsekwencji jej uszkodzenie.

1. Upewnij się, że funkcja ustawienia baterii w aplikacji jest ustawiona na 100%. Możesz dostosować ustawienia ładowania baterii za pomocą aplikacji w zakładce bateria. 2. Przeprowadź kalibrację SoC, a następnie całkowicie rozładuj i naładuj baterię.

Poza siecią domową, ładowarką samochodową i panelem słonecznym, można również ładować River za pomocą generatora lub inwertera, pod warunkiem, że jest on w stanie dostarczyć prąd zmienny o napięciu 220-240V (50Hz/60Hz) i wyprowadzić sinusoidę przez port wyjściowy prądu zmiennego River. Podczas ładowania urządzenia River, należy upewnić się, że moc wejściowa prądu zmiennego jest wyższa niż 300W. Jeśli włączona jest funkcja cichego ładowania, należy upewnić się, że moc wejściowa jest wyższa niż 140W.

Żywotność EcoFlow RIVER wynosi do około roku, ale tylko w dobrych warunkach przechowywania. Aby maksymalnie ją przedłużyć, zalecamy rozładowywanie stacji do 30%, a następnie ładowanie jej do 85% raz na 3 miesiące.

  1. W wypadku mocy wyjściowej AC 0-400 W poziom głośności wynosi około 42 dB w odległości 1 m od stacji zasilania RIVER. Jest to porównywalne z poziomem głośności w bibliotece.
  2. W wypadku mocy wyjściowej AC 400-600 W poziom głośności wynosi około 48 dB w odległości 1 m od stacji zasilania RIVER. Jest to porównywalne z poziomem głośności w biurze.
  3. Podczas ładowania przez port wejściowy AC X-Stream poziom głośności wynosi około 45 dB w odległości 1 m od stacji zasilania RIVER. Jest to porównywalne z poziomem głośności w biurze.
  4. Podczas ładowania w trybie cichym, poziom głośności wynosi około 40 dB w odległości 1 m od stacji zasilania RIVER. Jest to porównywalne z poziomem głośności w bibliotece.

Tak. Do stacji zasilania RIVER możesz podłączyć 1 Panel Fotowoltaiczny 110 W lub, jeśli potrzebujesz więcej energii słonecznej, 2 zestawy Paneli Fotowoltaicznych 110 W równolegle

Możesz to zrobić na 2 sposoby.

Za pomocą Wi-Fi:

  1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk IOT Reset na stacji zasilania RIVER, dopóki nie usłyszysz sygnału dźwiękowego.
  2. Znajdź urządzenie w ustawieniach Wi-Fi w swoim telefonie. Kliknij, aby połączyć.
  3. Wróć do aplikacji EcoFlow. Kliknij ikonę “+” w prawym, górnym rogu, aby rozpocząć parowanie.
  4. Zaznacz “operation confirmed” i przejdź do kolejnego kroku.
  5. Wybierz Wi-Fi i wprowadź hasło, aby przejść dalej.
  6. Poczekaj, aż połączenie zostanie zakończone.

Za pomocą Hotspota:

  1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk IOT Reset na stacji zasilania RIVER, dopóki nie usłyszysz sygnału dźwiękowego.
  2. Znajdź urządzenie w ustawieniach Wi-Fi w swoim telefonie. Kliknij, aby połączyć.
  3. Poczekaj, aż połączenie zostanie zakończone.

Kiedy Twoje urządzenie zostanie pomyślnie sparowane z aplikacją, pojawi się na liście “Devices”.

Za pomocą Hotspota:

  1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk IOT Reset na stacji zasilania RIVER, dopóki nie usłyszysz sygnału dźwiękowego.
  2. Znajdź urządzenie w ustawieniach Wi-Fi w swoim telefonie. Kliknij, aby połączyć.
  3. Poczekaj, aż połączenie zostanie zakończone.

Kiedy Twoje urządzenie zostanie pomyślnie sparowane z aplikacją, pojawi się na liście “Devices”.

RIVER obsługuje podstawową funkcję UPS. Przed podłączeniem urządzeń takich jak serwery bazodanowe lub stacje robocze zalecamy jednak wielokrotne przeprowadzenie testów kompatybilności. EcoFlow nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek utraty danych lub uszkodzenia sprzętu spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji przez użytkowników.

Oprogramowanie można zaktualizować za pomocą aplikacji EcoFlow:

  1. Upewnij się, że stacja zasilania RIVER jest podłączona do źródła prądu AC lub ma przynajmniej 50% mocy, a zasilanie systemu jest włączone.
  2. Odłącz wszystkie pozostałe wejścia lub wyjścia RIVER.
  3. Upewnij się, że siła sygnału 2.4 GHz Wi-Fi routera jest wystarczająco duża.
  4. Naciśnij przycisk “Update” w zakładce System Settings.
  5. Zostaną pobrane i zainstalowane 4 pakiety. W tym czasie ikony na wyświetlaczu LCD mogą migać – jest to prawidłowy proces.
  6. Zamknij aplikację EcoFlow, a następnie włącz ją ponownie i sprawdź, czy w zakładce Device System pojawia się nowy numer wersji.
  1. Upewnij się, że urządzenie, którego chcesz używać, jest połączone z aplikacją.
  2. Upewnij się, że Twoje urządzenie jest włączone.
  3. Upewnij się, że Wi-Fi, do którego podłączono urządzenie, jest włączone.
  4. Znajdź swoje urządzenie w aplikacji, a następnie przejrzyj dostępne funkcje, które możesz obsługiwać zdalnie.
  1. Kliknij “AC” w zakładce urządzenia w aplikacji. Po wejściu na stronę możesz włączyć funkcję X-Boost.

    *Aby oszczędzać energię, wyłącz funkcję X-Boost, kiedy nie jest Ci potrzebna.

    *Zaawansowane algorytmy technologii X-Boost umożliwiają zasilanie urządzeń o mocy do 1200 W. Przed użyciem zalecamy jednak przeprowadzenie odpowiedniego testu.

    *Tryb X-Boost NIE jest odpowiedni dla wszystkich urządzeń. Niektóre sprzęty o mocy 600-1200 W (np. sprężarka powietrza) mają ścisłe wymagania związane z napięciem i mogą nie działać poprawnie. Przed użyciem wybranego urządzenia, przeprowadź odpowiedni test. Tryb X-Boost jest aktywowany domyślnie. Możesz go wyłączyć za pomocą aplikacji.

  1. Znajdź swoje urządzenia w zakładce “Devices” i wybierz “System”. Aby sprawdzić informacje dotyczące wersji oprogramowania, naciśnij “Version”.

  1. Włącz aplikację, znajdź “Help & Feedback” w zakładce użytkownika, a następnie kliknij “Feedback”.

NIE używaj kabli ładowania AC przeznaczonych dla stacji z serii RIVER w połączeniu z urządzeniami z serii DELTA. EcoFlow nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji przez użytkowników. Podobne działania skutkują utratą gwarancji.

Możliwe przyczyny i rozwiązania:

1. Temperatura ładowania jest zbyt wysoka. Temperatura ładowania urządzenia River wynosi od 0℃ do 45℃. Jeśli używałeś River z urządzeniami o dużej mocy przez długi czas, proszę naładować stację zasilania kiedy jej temperatura spadnie .

2. Temperatura ładowania jest zbyt niska. Temperatura ładowania River Max wynosi od 0 ℃ do 45 ℃. Jeśli temperatura otoczenia jest zbyt niska, a temperatura ogniwa jest niższa niż 0 ℃, proszę przenieść River Max do cieplejszego miejsca.

3. Napięcie lub prąd ładowania są zbyt niskie. Proszę naładować urządzenie zgodnie ze standardem ładowania określonym w pytaniu 1.

4. Zmień metodę ładowania lub kabel. Na przykład, jeśli ładowanie słoneczne nie działa, ale ładowanie samochodowe tak, oznacza to, że panel słoneczny lub kabel MC4 jest uszkodzony. Można spróbować ponownie naładować River Max za pomocą innego kabla MC4 lub panelu słonecznego.

5. W przypadku awarii aktualizacji oprogramowania sprzętowego przed awarią ładowania, można ponownie zaktualizować oprogramowanie sprzętowe w aplikacji.

6. Jeśli wszystkie powyższe rozwiązania nie rozwiązały problemu, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta EcoFlow i dostarczenie filmu wideo przedstawiającego problem z ładowaniem.

River posiada 4 porty wyjściowe, w tym wyjście AC, wyjście USB, wyjście DC5521 i wyjście ładowarki samochodowej, jest również wyposażony w 10 portów wyjściowych:

AC (czysta fala): liczba portów: 2 Moc wyjściowa AC: znamionowa moc wyjściowa 600W, przepięcie 1200W, 220V, AC 50Hz Smart Inverter System: X-Boost obsługuje urządzenia o mocy 600W-1800W*.

USB-A: liczba portów: 2 Specyfikacja: 12W, 5V, DC 2.4A

Szybkie ładowanie USB-A: liczba portów: 1 Spec: 28W, 5-12V, DC 2.4A (Max) Typ-C Liczba portów: 1 Spec: 100W, 5-20V, DC 5A (Max)

Ładowarka samochodowa: liczba portów: 1 Spec: 136W, 13.6V, DC 10A (Max) DC5521 Liczba portów: 2 Spec: każdy port 13.6V, DC 3A (Max).

River może zasilać urządzenia elektryczne zgodnie ze swoimi standardami ładowania, jak pokazano na ilustracji. W przypadku niektórych urządzeń moc początkowa i moc rzeczywista są różne, więc to, czy mogą one być zasilane przez River, zależy od rzeczywistych testów.

1. Jeśli zasilasz swoje urządzenia poprzez ładowanie prądem stałym lub zmiennym, sprawdź czy przycisk zasilania prądem stałym/przycisk zasilania prądem zmiennym jest włączony.

2. Jeśli po włączeniu przycisku zasilania DC/przycisku zasilania AC wyjście nadal nie działa, należy sprawdzić, czy moc wyjściowa urządzenia River może spełnić wymagania dotyczące mocy ładowania urządzeń.

3. Moc ładowania nie będzie wyświetlana, gdy moc DC/AC jest niższa niż 1 wat, ale w rzeczywistości urządzenie jest ładowane. Można spróbować naładować inne urządzenie za pomocą River.

4. W przypadku pojawienia się na ekranie LCD alarmu ochrony przed przeciążeniem, wskazującego, że moc ładowania jest zbyt wysoka, należy wyłączyć urządzenie i schłodzić je przez chwilę lub zmienić przeciążone urządzenie na urządzenie o niskiej mocy, aby spróbować ponownie. (Wyłącz urządzenie River i uruchom je ponownie po schłodzeniu przez 30 minut. Jeśli komunikat alarmowy nie zniknie po ponownym uruchomieniu, należy nagrać film i wysłać go do Działu Obsługi Klienta EcoFlow).

5. Przycisk zasilania AC wyłącza się automatycznie po 12 godzinach bezczynności. W takim przypadku należy go ponownie włączyć.

Ponieważ moc każdego urządzenia elektrycznego jest inna, sprawność rozładowania River jest mniejsza niż 100%. W związku z tym rzeczywisty czas użytkowania urządzeń elektrycznych może być krótszy niż czas teoretyczny. Sprawność rozładowania należy obliczyć na podstawie rzeczywistej mocy urządzeń. W przypadku jakichkolwiek pytań, należy dostarczyć dane techniczne urządzeń do Działu Obsługi Klienta EcoFlow w celu dokonania obliczeń.

1. Sprawdź, czy nie są podłączone urządzenia elektryczne o dużej mocy. Pojemność akumulatora River wynosi 288W. Normalnie, jeśli moc podłączonych urządzeń elektrycznych wynosi 288W, bateria River wyczerpie się w ciągu około godziny.

2. Jeśli przycisk zasilania AC pozostaje włączony, nawet jeśli nie są podłączone żadne urządzenia elektryczne, bateria River wyczerpie się w ciągu jednego dnia z powodu własnego zużycia energii.

3. Możesz rozładować baterię do 0% i naładować ją do 100% w celu kalibracji SoC.

1. Jeśli lampka miga tylko od czasu do czasu po włączeniu, może to być spowodowane wahaniami napięcia ładowania. W tym przypadku nie będzie to miało wpływu na normalne użytkowanie produktu.

2. Jeśli lampka ciągle miga, można ją wymienić na nową. Jeśli problem pozostaje po wymianie na nową lampkę, która spełnia standardy ładowania River, możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow i dostarczyć film oraz specyfikację ładowania lampki.

Podłącz River do innego głośnika innej marki i sprawdź, czy problem szumów nadal występuje. Niektóre głośniki mogą mieć ten problem z powodu słabej kompatybilności elektromagnetycznej (EMC). W takim przypadku jest to raczej problem samego głośnika, a nie River. Jeśli po wymianie głośnika problem nadal występuje, należy nagrać film i wysłać go do Działu Obsługi Klienta EcoFlow.

1. Sprawdź, czy aplikacja została zaktualizowana do najnowszej wersji. Jeśli nie, przeprowadź aktualizację. Jeśli hałas wentylatora jest nadal głośny po aktualizacji oprogramowania sprzętowego, nie należy się martwić. Prędkość wentylatora jest określana przez temperaturę urządzenia. Jest on przeznaczony do chłodzenia i ochrony Twojego urządzenia. Hałas nie będzie miał wpływu na użytkowanie produktu.

2. Jeśli nadal martwisz się o hałas, proszę wykonać test hałasu w odległości 2 metrów od urządzenia. Normalne jest, jeśli hałas nie jest wyższy niż 50db. Można też nagrać film z odległości 2 metrów od urządzenia i wysłać go do Biura Obsługi Klienta EcoFlow w celu sprawdzenia.

3. Jeśli chcesz zmniejszyć hałas wentylatora podczas ładowania River, możesz to zrobić za pomocą aplikacji w zakładce System Cichego Ładowania. W ten sposób moc ładowania zostanie obniżona, prędkość ładowania zostanie zredukowana do jednej piątej, a wzrost temperatury baterii spowolni się, opóźniając tym samym start wentylatora.

1.Długie naciśnięcie przycisku IOT przez 3 sekundy, gdy ikona statusu Wi-Fi miga, oznacza, że Wi-Fi jest włączone.

2. Przesuń telefon jak najbliżej River, wyszukaj sygnał Wi-Fi o nazwie „”Ecoflow__xxx”” i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby się połączyć.

3. Jeśli Twój telefon nie wykrywa sygnału Wi-Fi River, możesz zrestartować River lub spróbować połączyć urządzenie z innym telefonem.

4. Jeśli żadna z powyższych metod nie zadziała, należy dostarczyć zdjęcie SN znajdujące się na spodzie urządzenia i skontaktować się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow.

1. Naciśnij ponownie przycisk IOT, aby spróbować ponownie połączyć się z River.

2. Użyj innego telefonu hotspot jako routera. Jeśli możesz podłączyć urządzenie do sieci hotspot, oznacza to, że sieć Wi-Fi Twojego routera nie jest 2,4 GHz. W takim przypadku należy zmodyfikować ustawienia routera.

3. Jeśli żadna z powyższych metod nie zadziała, należy dostarczyć zdjęcie SN znajdujące się na spodzie urządzenia i skontaktować się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow.

Nie jest to konieczne. Jeśli urządzenie nie pojawia się w aplikacji po zalogowaniu, sprawdź połączenie internetowe.

Port ładowania samochodowego XT 60 jest standardowym portem wejściowym ładowarki samochodowej. Możesz zasilać swoje urządzenie za pomocą kabla ładowarki samochodowej River (1,5 m) lub kabla ładowarki samochodowej innej firmy w celu ładowania.

1. Sprawdź, czy zapalniczka samochodowa ma normalną moc wyjściową. Możesz sprawdzić rejestrator samochodowy lub spróbować naładować telefon w samochodzie poprzez zapalniczkę.

2. Naładuj River za pomocą kabla ładowarki samochodowej innej firmy, aby sprawdzić, czy problem leży w kablu ładowarki samochodowej. Możesz też użyć panelu słonecznego do naładowania River. Jeśli to działa, można mieć pewność, że przyczyną problemu jest kabel EcoFlow Car Charging XT60. W tym przypadku, należy zmienić kabel. Jeśli panel słoneczny nie może naładować Twojej stacji zasialnia, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow.

Upewnij się, że włączyłeś przycisk zasilania DC.

Pojemność baterii River wynosi 288Wh (80,000mAh).

80% pojemności po 500+ cyklach

1. Proszę używać lub przechowywać produkt w temperaturze otoczenia od 20°C do 30°C, z dala od wody, ciepła i innych metalowych przedmiotów.

2. W przypadku długotrwałego przechowywania, proszę rozładować baterię do 30% i ładować ją do 60% co trzy miesiące; produkty, które nie były ładowane i rozładowywane przez ponad 6 miesięcy nie będą objęte bezpłatną gwarancją produktu.

3. Dla bezpieczeństwa, proszę nie przechowywać produktu w temperaturze otoczenia wyższej niż 45°C lub niższej niż -10°C przez dłuższy czas.

4. Aby przedłużyć żywotność baterii, należy używać produktu w temperaturze otoczenia od 20°C do 30°C.”

Proszę skalibrować SoC poprzez rozładowanie produktu do 0% i ponowne naładowanie do 100%.

Moc wejściowa: 200W, 10-25V, DC 10A (Max)

Czas ładowania 1.6-3 godzin(110W x 2)

River obsługuje uniwersalne porty MC4. Poprzez podłączenie ładowarki samochodowej do portu MC4, River może być kompatybilna z większością paneli słonecznych dostępnych na rynku. Zalecamy, aby używać paneli słonecznych z 200W max mocą ładowania, napięciem wejściowym 10-25V, i maks. prądem DC 10A.

Nie istnieje 100% czysta fala sinusoidalna. Każdy produkt zawiera pewien stosunek harmonicznych. Współczynnik harmonicznych w produktach EcoFlow jest tak niski jak 3%, co może napędzać niektóre obciążenia indukcyjne na rynku, takie jak kuchenki indukcyjne.

Nie, zależy to od konkretnego kształtu fali AC. Produkty EcoFlow obsługują obecnie w sumie ponad 30 przebiegów, z wyjątkiem tych o zerowym punkcie oscylacji. To, czy urządzenie może ładować River czy nie, nie ma nic wspólnego z poziomem THD; zamiast tego, jest to skorelowane z pozycją oscylacji kształtu fali. Dostępność ładowania zależy od tego, czy moc wyjściowa, napięcie i prąd generatora mogą spełnić standardy ładowania River.

Instrukcja rozwiązywania problemów (jak pokazano na ilustracji) znajduje się w instrukcji obsługi.

1. Sprawdź, czy River jest umieszczone na dywanie. Jeśli tak, umieść stację zasilania na drewnianej podłodze lub na zewnątrz.

2. Nagraj film o awarii i skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow w celu rozwiązania problemu.

Dzięki technologii EcoFlow X-Boost, inwerter AC może zasilać urządzenia elektryczne o mocy znamionowej 600W-1800W i uniknąć awarii pracy z powodu przeciążenia ochrony. W celu zwiększenia wydajności, zalecamy stosowanie urządzeń elektrycznych o mocy 1200W Max.

1. Funkcja X-Boost jest domyślnie włączona; można ją włączyć lub wyłączyć w aplikacji EcoFlow.

2. Funkcja X-Boost nie jest dostępna w stanie ładowania lub gdy funkcja X-Boost jest wyłączona.

3. W przypadku używania go do urządzeń elektrycznych o mocy znamionowej 600W-1800W, prosimy o podłączenie tylko 1 urządzenia, aby uniknąć wpływu na normalne użytkowanie innych urządzeń elektrycznych z powodu wahań napięcia.

4. X-Boost nie jest przeznaczony do wszystkich urządzeń elektrycznych; jest niekompatybilny z urządzeniami o surowych wymaganiach dotyczących napięcia i mocy znamionowej 600W-1800W. Proszę dokładnie przetestować przed wyjęciem, aby nie wpływać na pracę na zewnątrz. Nie zaleca się używania go do klimatyzatorów i sprężarek powietrza, aby uniknąć uszkodzenia urządzeń. Można go używać do urządzeń o mocy znamionowej 600-1800W, takich jak suszarki do włosów, czajniki elektryczne, ekspresy do kawy i inne urządzenia.

1. Bateria urządzenia River jest wyczerpana, proszę naładować baterię.

2. Jeśli przycisk AC i DC jest wyłączony, bez dostępu do wejścia lub innego obciążenia przez 120 minut, produkt wyłączy się automatycznie.

3. Sprawdź czy ustawiłeś czas czuwania w aplikacji. Proszę wejść do aplikacji, dotknij Tryb czuwania, aby dostosować ustawienie.

1. Sprawdź, czy przyczyną jest niewystarczający poziom naładowania baterii. Jeśli tak, naładuj urządzenie i włącz ponownie. Jeśli ładowanie nie powiedzie się, należy postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi niepowodzeń w ładowaniu.

2. Jeśli nie ma żadnej reakcji po krótkim naciśnięciu lub długim naciśnięciu głównego przycisku zasilania przez 3 sekundy, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow.

Pojemność dodatkowej baterii River wynosi 288Wh.

Podłącz dodatkową baterię do River za pomocą kabla zasilającego. Należy pamiętać, że po podłączeniu dodatkowej baterii, pojemność baterii produktu wynosi 576Wh.

Ecoflow RIVER MAX

Dzięki funkcji X-Boost stacja EcoFlow RIVER Max jest kompatybilna z około 80% podstawowych urządzeń o mocy do 1800 W. To obejmuje między innymi oświetlenie, małe lodówki, telewizory, suszarki do włosów, telefony, laptopy, kamery, drony, czajniki elektryczne i wiele innych.

Możesz podłączyć jeden Panel Fotowoltaiczny EcoFlow 110 W szeregowo lub, jeśli potrzebujesz większej mocy, dwa zestawy Paneli Fotowoltaicznych EcoFlow 110 W równolegle. Aby podłączyć do EcoFlow RIVER Max dwa panele słoneczne, niezbędny jest Równoległy Kabel Solarny EcoFlow, który należy kupić oddzielnie.

EcoFlow RIVER Max może zasilać urządzenia o mocy do 1800 W. Zalecamy jednak przeprowadzenie indywidualnego testu dla każdego przypadku. Aby uzyskać optymalne rezultaty, stosuj EcoFlow RIVER Max do zasilania sprzętów o mocy do 1200 W. Przed użyciem funkcji X-Boost, pamiętaj też o zaktualizowaniu RIVER Max do najnowszej wersji oprogramowania za pomocą aplikacji EcoFlow.

Jeśli szukasz konfigurowalnej i przenośnej stacji zasilania, EcoFlow RIVER Max będzie doskonałym wyborem. Dodatkowy akumulator Extra Battery oraz modułowa konstrukcja urządzenia dają Ci mnóstwo możliwości w zależności od jego docelowego zastosowania. To czyni EcoFlow RIVER Max idealną przenośną stacją zasilania dla każdego.

NIE używaj kabli ładowania AC przeznaczonych dla stacji z serii RIVER w połączeniu z urządzeniami z serii DELTA. EcoFlow nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji przez użytkowników. Podobne działania skutkują utratą gwarancji.

River Max posiada trzy metody ładowania, w tym ładowanie AC, ładowanie za pomocą ładowarki samochodowej i ładowanie za pomocą paneli słonecznych.

1. Ładowanie prądem zmiennym Napięcie ładowania AC: AC 220-240V (50Hz/60Hz) (dla Europy, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Chin, itp. ) AC Moc ładowania: X-Stream Super Charging 500W Max Czas ładowania: 1,6 godziny

2. Ładowanie ładowarką samochodową Ładowarka samochodowa: 12V/24V, DC 8A (Max) Czas ładowania: 5 godzin

3. Ładowanie panelami słonecznymi Panele słoneczne: 200W, 10-25V, DC 12A (Max) Czas ładowania: 3-6 godzin (110W x 2) 4.8-9.6 godzin (160 x 1)

1. Jeśli temperatura jest zbyt wysoka, należy wyłączyć urządzenie lub usunąć wszystkie podłączone obciążenia, aby umożliwić ochłodzenie akumulatora;

2. Jeśli temperatura jest zbyt niska, przenieś urządzenie w cieplejsze miejsce lub ładuj urządzenia przez jakiś czas, a następnie wznów ładowanie po rozgrzaniu się akumulatora;

3. Sprawdź, czy funkcja Quiet Charging jest włączona w aplikacji. Jeśli tak, wyłącz ją.

4. Moc ładowania jest skorelowana ze stanem naładowania baterii (SoC). Gdy wartość SoC jest bliska 0% lub 100%, normalne jest, że moc ładowania jest niska.

Tak. River Max wspiera rozładowywanie baterii przy podłączeniu do prądu zmiennego, ładowarki samochodowej lub panelu słonecznego. Jednakże, gdy bateria urządzenia jest krytycznie niska lub bliska wyczerpania, lepiej nie używać go podłączonego do ładowarki DC (solarnej/ samochodowej). W tym czasie, jeśli moc wejściowa jest niższa lub równa mocy wyjściowej, urządzenie będzie nadal zużywać energię, co może spowodować niewystarczające naładowanie baterii, a w konsekwencji jej uszkodzenie.

1. Upewnij się, że funkcja ustawienia baterii w aplikacji jest ustawiona na 100%. Możesz dostosować ustawienia ładowania baterii za pomocą aplikacji w zakładce bateria.

2. Przeprowadź kalibrację SoC, a następnie całkowicie rozładuj i naładuj baterię.

Poza siecią domową, ładowarką samochodową i panelem słonecznym, można również ładować River Max za pomocą generatora lub inwertera, pod warunkiem, że jest on w stanie dostarczyć prąd zmienny o napięciu 220-240V (50Hz/60Hz) i wyprowadzić sinusoidę przez port wyjściowy prądu zmiennego River Max. Podczas ładowania urządzenia River Max, należy upewnić się, że moc wejściowa prądu zmiennego jest wyższa niż 700W. Jeśli włączona jest funkcja cichego ładowania, należy upewnić się, że moc wejściowa jest wyższa niż 140W.

Możliwe przyczyny i rozwiązania:

1. Temperatura ładowania jest zbyt wysoka. Temperatura ładowania urządzenia River Max wynosi od 0℃ do 45℃. Jeśli używałeś River Max z urządzeniami o dużej mocy przez długi czas, proszę naładować stację zasilania kiedy jej temperatura spadnie.

2. Temperatura ładowania jest zbyt niska. Temperatura ładowania River Max wynosi od 0 ℃ do 45 ℃. Jeśli temperatura otoczenia jest zbyt niska, a temperatura ogniwa jest niższa niż 0 ℃, proszę przenieść River Max do cieplejszego miejsca.

3. Napięcie lub prąd ładowania są zbyt niskie. Proszę naładować urządzenie zgodnie ze standardem ładowania określonym w pytaniu 1.

4. Zmień metodę ładowania lub kabel. Na przykład, jeśli ładowanie słoneczne nie działa, ale ładowanie samochodowe tak, oznacza to, że panel słoneczny lub kabel MC4 jest uszkodzony. Można spróbować ponownie naładować River Max za pomocą innego kabla MC4 lub panelu słonecznego.

5. W przypadku awarii aktualizacji oprogramowania sprzętowego przed awarią ładowania, można ponownie zaktualizować oprogramowanie sprzętowe w aplikacji.

6. Jeśli wszystkie powyższe rozwiązania nie rozwiązały problemu, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta EcoFlow i dostarczenie filmu wideo przedstawiającego problem z ładowaniem.

Proces ładowania River Max polega na tym, że wskaźnik poziomu naładowania baterii najpierw zmienia się na 100%, a następnie kontynuuje ładowanie przez pewien czas, aż do momentu, gdy jest naprawdę w pełni naładowana.

River Max posiada 4 porty wyjściowe, w tym wyjście AC, wyjście USB, wyjście DC5521 i wyjście ładowarki samochodowej, jest również wyposażony w 10 portów wyjściowych:

AC (Czysta fala sinusoidalna) Liczba portów: 2 Moc wyjściowa AC: znamionowa moc wyjściowa 600W, przepięcie 1200W, 220V, AC 50Hz Smart Inverter System: X-Boost obsługuje urządzenia o mocy 600W-1800W*.

USB-A Liczba portów: 2 Specyfikacja: 12W, 5V, DC 2.4A Szybkie ładowanie USB-A Liczba portów: 1 Spec: 28W, 5-12V, DC 2.4A (Max) Typ-C Liczba portów: 1 Spec: 100W, 5-20V, DC 5A (Max)

Ładowarka samochodowa Liczba portów: 1 Spec: 136W, 13.6V, DC 10A (Max)

DC5521 Liczba portów: 2 Spec: każdy port 13.6V, DC 3A (Max).

River Max może zasilać urządzenia elektryczne zgodnie ze swoimi standardami ładowania, jak pokazano na ilustracji. W przypadku niektórych urządzeń moc początkowa i moc rzeczywista są różne, więc to, czy mogą one być zasilane przez River Max, zależy od rzeczywistych testów.

1. Jeśli zasilasz swoje urządzenia poprzez ładowanie prądem stałym lub zmiennym, sprawdź czy przycisk zasilania prądem stałym/przycisk zasilania prądem zmiennym jest włączony.

2. Jeśli po włączeniu przycisku zasilania DC/przycisku zasilania AC wyjście nadal nie działa, należy sprawdzić, czy moc wyjściowa urządzenia River Max może spełnić wymagania dotyczące mocy ładowania urządzeń.

3. Moc ładowania nie będzie wyświetlana, gdy moc DC/AC jest niższa niż 1 wat, ale w rzeczywistości urządzenie jest ładowane. Można spróbować naładować inne urządzenie za pomocą River Max.

4. W przypadku pojawienia się na ekranie LCD alarmu ochrony przed przeciążeniem, wskazującego, że moc ładowania jest zbyt wysoka, należy wyłączyć urządzenie River Max i schłodzić je przez chwilę lub zmienić przeciążone urządzenie na urządzenie o niskiej mocy, aby spróbować ponownie. (Wyłącz urządzenie River Max i uruchom je ponownie po schłodzeniu przez 30 minut. Jeśli komunikat alarmowy nie zniknie po ponownym uruchomieniu, należy nagrać film i wysłać go do Działu Obsługi Klienta EcoFlow).

5. Przycisk zasilania AC wyłącza się automatycznie po 12 godzinach bezczynności. W takim przypadku należy go ponownie włączyć.

Ponieważ moc każdego urządzenia elektrycznego jest inna, sprawność rozładowania River Max jest mniejsza niż 100%. W związku z tym rzeczywisty czas użytkowania urządzeń elektrycznych może być krótszy niż czas teoretyczny. Sprawność rozładowania należy obliczyć na podstawie rzeczywistej mocy urządzeń. W przypadku jakichkolwiek pytań, należy dostarczyć dane techniczne urządzeń do Działu Obsługi Klienta EcoFlow w celu dokonania obliczeń.

1. Sprawdź, czy nie są podłączone urządzenia elektryczne o dużej mocy. Pojemność akumulatora River Max wynosi 576Wh. Normalnie, jeśli moc podłączonych urządzeń elektrycznych wynosi 576W, bateria River Max wyczerpie się w ciągu około 2 godzin.

2. Jeśli przycisk zasilania AC pozostaje włączony, nawet jeśli nie są podłączone żadne urządzenia elektryczne, bateria River Max wyczerpie się w ciągu jednego dnia z powodu własnego zużycia energii.

3. Możesz rozładować baterię do 0% i naładować ją do 100% w celu kalibracji SoC.

1. Jeśli lampka miga tylko od czasu do czasu po włączeniu, może to być spowodowane wahaniami napięcia ładowania. W tym przypadku nie będzie to miało wpływu na normalne użytkowanie produktu.

2. Jeśli lampka ciągle miga, można ją wymienić na nową. Jeśli problem pozostaje po wymianie na nową lampkę, która spełnia standardy ładowania River Max, możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow i dostarczyć film oraz specyfikację ładowania lampki.

Podłącz River Max do innego głośnika innej marki i sprawdź, czy problem szumów nadal występuje. Niektóre głośniki mogą mieć ten problem z powodu słabej kompatybilności elektromagnetycznej (EMC). W takim przypadku jest to raczej problem samego głośnika, a nie River Max. Jeśli po wymianie głośnika problem nadal występuje, należy nagrać film i wysłać go do Działu Obsługi Klienta EcoFlow.

1.Długie naciśnięcie przycisku IOT przez 3 sekundy, gdy ikona statusu Wi-Fi miga, oznacza, że Wi-Fi jest włączone.

2. Przesuń telefon jak najbliżej River Max, wyszukaj sygnał Wi-Fi o nazwie „”Ecoflow__xxx”” i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby się połączyć.

3. Jeśli Twój telefon nie wykrywa sygnału Wi-Fi River Max, możesz zrestartować River Max lub spróbować połączyć urządzenie z innym telefonem.

4. Jeśli żadna z powyższych metod nie zadziała, należy dostarczyć zdjęcie SN znajdujące się na spodzie urządzenia i skontaktować się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow.

1. Naciśnij ponownie przycisk IOT, aby spróbować ponownie połączyć się z River Max. 2. Użyj innego telefonu hotspot jako routera. Jeśli możesz podłączyć urządzenie do sieci hotspot, oznacza to, że sieć Wi-Fi Twojego routera nie jest 2,4 GHz. W takim przypadku należy zmodyfikować ustawienia routera. 3. Jeśli żadna z powyższych metod nie zadziała, należy dostarczyć zdjęcie SN znajdujące się na spodzie urządzenia i skontaktować się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow.

Nie jest to konieczne. Jeśli urządzenie nie pojawia się w aplikacji po zalogowaniu, sprawdź połączenie internetowe.

Po podłączeniu urządzenia do aplikacji dotknij Moduł, a następnie Światło otoczenia, aby go włączyć/wyłączyć lub dodać jasność, efekty itp.

1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk IOT przez 3 sekundy, ikona statusu Wi-Fi zacznie migać i Wi-Fi zostanie włączone. Podłącz telefon do sieci Wi-Fi River Max.

2. Uruchom aplikację, stuknij w prawym górnym rogu ikonę „+”, aby dodać urządzenie. Połącz się z domowym routerem Wi-Fi lub innym hotspotem telefonu, następnie dotknij Aktualizacja Oprogramowania, River Max zaktualizuje się automatycznie.

3. Jeśli „Aktualizacja Oprogramowania” nie wyświetla się w aplikacji, oznacza to, że połączenie z domowym routerem nie powiodło się. Przytrzymaj przycisk IOT przez 3 sekundy i spróbuj ponownie nawiązać połączenie.

4. Jeśli aktualizacja aplikacji zatrzyma się w połowie, możesz zrestartować River Max, ponownie połączyć River Max z Wi-Fi i routerem domowym, a następnie spróbować zaktualizować urządzenie ponownie.

5. Jeśli aktualizacja oprogramowania sprzętowego nie powiedzie się lub po aktualizacji wystąpią pewne awarie, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow w celu rozwiązania problemu.

1. Sprawdź, czy zapalniczka samochodowa ma normalną moc wyjściową. Możesz sprawdzić rejestrator samochodowy lub spróbować naładować telefon w samochodzie poprzez zapalniczkę.

2. Naładuj River Max za pomocą kabla ładowarki samochodowej innej firmy, aby sprawdzić, czy problem leży w kablu ładowarki samochodowej. Możesz też użyć panelu słonecznego do naładowania River Max. Jeśli to działa, można mieć pewność, że przyczyną problemu jest kabel EcoFlow Car Charging XT60. W tym przypadku, należy zmienić kabel. Jeśli panel słoneczny nie może naładować twojej River Max, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow.

Upewnij się, że włączyłeś przycisk zasilania DC.

Pojemność baterii River Max wynosi 576Wh (160,000mAh).

80% pojemności po 500+ cyklach

1. Proszę używać lub przechowywać produkt w temperaturze otoczenia od 20°C do 30°C, z dala od wody, ciepła i innych metalowych przedmiotów.

2. W przypadku długotrwałego przechowywania, proszę rozładować baterię do 30% i ładować ją do 60% co trzy miesiące; produkty, które nie były ładowane i rozładowywane przez ponad 6 miesięcy nie będą objęte bezpłatną gwarancją produktu.

3. Dla bezpieczeństwa, proszę nie przechowywać produktu w temperaturze otoczenia wyższej niż 45°C lub niższej niż -10°C przez dłuższy czas.

4. Aby przedłużyć żywotność baterii, należy używać produktu w temperaturze otoczenia od 20°C do 30°C.”

River Max obsługuje uniwersalne porty MC4. Poprzez podłączenie ładowarki samochodowej do portu MC4, River Max może być kompatybilna z większością paneli słonecznych dostępnych na rynku. Zalecamy, aby używać paneli słonecznych z 200W max mocą ładowania, napięciem wejściowym 10-25V, i maks. prądem DC 10A.

Nie istnieje 100% czysta fala sinusoidalna. Każdy produkt zawiera pewien stosunek harmonicznych. Współczynnik harmonicznych w produktach EcoFlow jest tak niski jak 3%, co może napędzać niektóre obciążenia indukcyjne na rynku, takie jak kuchenki indukcyjne.

Tak, River Max obsługuje funkcję EPS. Po podłączeniu zasilania z sieci do portu wejściowego AC produktu za pomocą kabla AC, można zasilać urządzenia elektryczne za pomocą portu wyjściowego AC (w tej sytuacji zasilanie AC będzie pochodzić z sieci, a nie z stacji zasilania). W przypadku nagłej przerwy w dostawie prądu, produkt może automatycznie przełączyć się na tryb zasilania bateryjnego w ciągu 30 ms. Jako podstawowa funkcja UPS, funkcja ta nie obsługuje przełączania 0ms. Proszę nie podłączać produktu do urządzeń wymagających UPS 0ms, takich jak serwery danych i stacje robocze. Przed użyciem produktu należy przetestować i potwierdzić jego kompatybilność. Zalecamy ładowanie tylko jednego urządzenia w tym samym czasie i unikanie używania wielu urządzeń jednocześnie, aby uniknąć przeciążenia ochrony.

Instrukcja rozwiązywania problemów (jak pokazano na ilustracji) znajduje się w instrukcji obsługi.

1. Sprawdź, czy River Max jest umieszczone na dywanie. Jeśli tak, umieść stację zasilania na drewnianej podłodze lub na zewnątrz.

2. Nagraj film o awarii i skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow w celu rozwiązania problemu.

1. Bateria urządzenia River Max jest wyczerpana, proszę naładować baterię.

2. Jeśli przycisk AC i DC jest wyłączony, bez dostępu do wejścia lub innego obciążenia przez 120 minut, produkt wyłączy się automatycznie.

3. Sprawdź czy ustawiłeś czas czuwania w aplikacji. Proszę wejść do aplikacji, dotknij Tryb czuwania, aby dostosować ustawienie.

1. Sprawdź, czy przyczyną jest niewystarczający poziom naładowania baterii. Jeśli tak, naładuj urządzenie i włącz ponownie. Jeśli ładowanie nie powiedzie się, należy postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi niepowodzeń w ładowaniu.

2. Jeśli nie ma żadnej reakcji po krótkim naciśnięciu lub długim naciśnięciu głównego przycisku zasilania przez 3 sekundy, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow.

River Max nie posiada dodatkowej baterii.

Ecoflow RIVER PRO

Po włączeniu trybu X-Boost RIVER Pro może zasilać urządzenia o mocy do 1800 W. To oznacza, że dostarczy energii około 80% podstawowych sprzętów, takich jak na przykład urządzenia kuchenne lub narzędzia DIY. To obejmuje między innymi oświetlenie, małe lodówki, telewizory, suszarki do włosów, telefony, laptopy, kamery, drony, czajniki elektryczne i wiele innych.

Produkt najlepiej sprawdza się w połączeniu z urządzeniami o mocy poniżej 1200 W. Nie zalecamy stosowania stacji z serii RIVER do zasilania sprzętów o dużym obciążeniu, takich jak klimatyzacja, piekarnik czy pralka. Dla każdego przypadku przeprowadź indywidualny test, aby sprawdzić, czy funkcja X-Boost działa prawidłowo. Przed użyciem trybu X-Boost zaktualizuj RIVER Pro do najnowszej wersji oprogramowania za pomocą aplikacji EcoFlow.

Możesz podłączyć RIVER Pro do jednego Panelu Fotowoltaicznego 110 W lub jednego Panelu Fotowoltaicznego 160 W. Jeśli potrzebujesz większej mocy, równolegle podłącz do RIVER Pro dwa Panele Fotowoltaiczne 110 W za pomocą Równoległego Kabla Solarnego (sprzedawany oddzielnie).

RIVER Pro może zasilać urządzenia o mocy do 1800 W za pomocą funkcji X-Boost. Jest to testowane indywidualnie dla każdego przypadku. Aby uzyskać optymalne rezultaty, zalecamy stosowanie urządzeń o mocy poniżej 1200 W.

Nie zalecamy stosowania stacji z serii RIVER do zasilania sprzętów o dużym obciążeniu, takich jak klimatyzacja, piekarnik lub pralka. Prosimy o przeprowadzenie indywidualnego testu dla każdego przypadku, aby sprawdzić, czy funkcja X-Boost działa prawidłowo. Przed użyciem trybu X-Boost zaktualizuj RIVER Pro do najnowszej wersji oprogramowania za pomocą aplikacji EcoFlow.

Stację zasilania EcoFlow RIVER Pro można podłączyć tylko do RIVER Pro Extra Battery. Produkt nie jest przeznaczony do użytku z innymi dodatkowymi akumulatorami.

NIE używaj kabli ładowania AC przeznaczonych dla stacji zasilania z serii RIVER w połączeniu z urządzeniami z serii DELTA. EcoFlow nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji przez użytkowników. Podobne działania skutkują utratą gwarancji.

Deltę możesz ładować na 3 sposoby.

1. Ładowanie AC Napięcie ładowania: AC 220-240V (50Hz/60Hz) (dla Europy, UK, Australii, Nowej Zelandii, Chin, etc. ) Moc ładowania: Ładowanie X-Stream 660W Max Czas ładowania: 1.6 godziny

2. Ładowarka samochodowa Napięcie ładowania: 12V/24V, DC 8A (Max) Czas ładowania: 6.5 godzin

3. Ładowanie słoneczne Moc: 200W 10-25V DC 12A Czas ładowania: 4.5-9 godzin (110W x 2) 7.5-15 godzin (160W)

1. Jeśli temperatura jest zbyt wysoka, należy wyłączyć urządzenie lub usunąć wszystkie podłączone obciążenia, aby umożliwić ochłodzenie akumulatora;

2. Jeśli temperatura jest zbyt niska, przenieś urządzenie w cieplejsze miejsce lub ładuj urządzenia przez jakiś czas, a następnie wznów ładowanie po rozgrzaniu się akumulatora;

3. Sprawdź, czy funkcja Quiet Charging jest włączona w aplikacji. Jeśli tak, wyłącz ją. 4. Moc ładowania jest skorelowana ze stanem naładowania baterii (SoC). Gdy wartość SoC jest bliska 0% lub 100%, normalne jest, że moc ładowania jest niska.

Tak. River Pro wspiera rozładowywanie baterii przy podłączeniu do prądu zmiennego, ładowarki samochodowej lub panelu słonecznego. Jednakże, gdy bateria urządzenia jest krytycznie niska lub bliska wyczerpania, lepiej nie używać go podłączonego do ładowarki DC (solarnej/ samochodowej). W tym czasie, jeśli moc wejściowa jest niższa lub równa mocy wyjściowej, urządzenie będzie nadal zużywać energię, co może spowodować niewystarczające naładowanie baterii, a w konsekwencji jej uszkodzenie.

1. Upewnij się, że funkcja ustawienia baterii w aplikacji jest ustawiona na 100%. Możesz dostosować ustawienia ładowania baterii za pomocą aplikacji w zakładce bateria.

2. Przeprowadź kalibrację SoC, a następnie całkowicie rozładuj i naładuj baterię

Poza siecią domową, ładowarką samochodową i panelem słonecznym, można również ładować River Pro za pomocą generatora lub inwertera, pod warunkiem, że jest on w stanie dostarczyć prąd zmienny o napięciu 220-240V (50Hz/60Hz) i wyprowadzić sinusoidę przez port wyjściowy prądu zmiennego River Pro. Podczas ładowania urządzenia River Pro, należy upewnić się, że moc wejściowa prądu zmiennego jest wyższa niż 900W. Jeśli włączona jest funkcja cichego ładowania, należy upewnić się, że moc wejściowa jest wyższa niż 140W.

Możliwe przyczyny i rozwiązania:

1. Temperatura ładowania jest zbyt wysoka. Temperatura ładowania River Pro wynosi od 0℃ do 45℃. Jeśli używałeś River Pro z urządzeniami o dużej mocy przez długi czas, proszę naładować stację zasilanie kiedy jej temperatura spadnie.

2. Temperatura ładowania jest zbyt niska. Temperatura ładowania River Pro wynosi od 0℃ do 45℃. Jeśli temperatura otoczenia jest zbyt niska, a temperatura ogniwa jest niższa niż 0 ℃, proszę przenieść River Pro do cieplejszego miejsca.

3. Napięcie lub prąd ładowania jest zbyt niskie. Proszę naładować urządzenie zgodnie ze standardem ładowania określonym w pytaniu 1.

4. Zmień metodę ładowania lub kabel. Na przykład, jeśli ładowanie słoneczne nie działa, ale ładowanie samochodowe tak, oznacza to, że panel słoneczny lub kabel MC4 jest uszkodzony. Można spróbować ponownie naładować River Pro za pomocą innego kabla MC4 lub panelu słonecznego.

5. W przypadku awarii aktualizacji oprogramowania sprzętowego przed awarią ładowania, można ponownie zaktualizować oprogramowanie sprzętowe w aplikacji.

6. Jeśli wszystkie powyższe rozwiązania nie mogą rozwiązać problemu, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta EcoFlow i dostarczenie filmu z pokazującego problem z ładowaniem.

Proces ładowania River Pro polega na tym, że wskaźnik poziomu naładowania baterii najpierw zmienia się na 100%, a następnie kontynuuje ładowanie przez pewien czas, aż do momentu, gdy jest naprawdę w pełni naładowana.

River Pro posiada 4 porty wyjściowe, w tym wyjście AC, wyjście USB, DC5521 wyjście i wyjście ładowarki samochodowej i zawiera 10 portów wyjściowych:

AC (Czysta fala sinusoidalna) Liczba portów: 2 Moc wyjściowa AC: znamionowa moc wyjściowa 600W, przepięcie 1200W, 220V, AC 50Hz Smart Inverter System: X-Boost obsługuje urządzenia o mocy 600W-1800W*.

USB-A Liczba portów: 2 Specyfikacja: 12W, 5V, DC 2.4A Szybkie ładowanie USB-A Liczba portów: 1 Spec: 28W, 5-12V, DC 2.4A (Max) Typ-C Liczba portów: 1 Spec: 100W, 5-20V, DC 5A (Max)

Ładowarka samochodowa Liczba portów: 1 Spec: 136W, 13.6V, DC 10A (Max) DC5521 Liczba portów: 2 Spec: każdy port 13.6V, DC 3A (Max)

River Pro może zasilać urządzenia elektryczne zgodnie ze swoimi standardami ładowania, jak pokazano na ilustracji. W przypadku niektórych urządzeń moc początkowa i moc rzeczywista są różne, więc to, czy mogą one być zasilane przez River Pro, zależy od rzeczywistych testów.

1. Jeśli zasilasz swoje urządzenia poprzez ładowanie prądem stałym lub zmiennym, sprawdź czy przycisk zasilania prądem stałym/przycisk zasilania prądem zmiennym jest włączony.

2. Jeśli po włączeniu przycisku zasilania DC/przycisku zasilania AC wyjście nadal nie działa, należy sprawdzić, czy moc wyjściowa urządzenia River Pro może spełnić wymagania dotyczące mocy ładowania urządzeń.

3. Moc ładowania nie będzie wyświetlana, gdy moc DC/AC jest niższa niż 1 wat, ale w rzeczywistości urządzenie jest ładowane. Można spróbować naładować inne urządzenie za pomocą River Pro.

4. W przypadku pojawienia się na ekranie LCD alarmu ochrony przed przeciążeniem, wskazującego, że moc ładowania jest zbyt wysoka, należy wyłączyć urządzenie River Pro i schłodzić je przez chwilę lub zmienić przeciążone urządzenie na urządzenie o niskiej mocy, aby spróbować ponownie. (Wyłącz urządzenie River Pro i uruchom je ponownie po schłodzeniu przez 30 minut. Jeśli komunikat alarmowy nie zniknie po ponownym uruchomieniu, należy nagrać film i wysłać go do Działu Obsługi Klienta EcoFlow).

5. Przycisk zasilania AC wyłącza się automatycznie po 12 godzinach bezczynności. W takim przypadku należy go ponownie włączyć.

Ponieważ moc każdego urządzenia elektrycznego jest inna, sprawność rozładowania River Pro jest mniejsza niż 100%. W związku z tym rzeczywisty czas użytkowania urządzeń elektrycznych może być krótszy niż czas teoretyczny. Sprawność rozładowania należy obliczyć na podstawie rzeczywistej mocy urządzeń. W przypadku jakichkolwiek pytań, należy dostarczyć dane techniczne urządzeń do Działu Obsługi Klienta EcoFlow w celu dokonania obliczeń.

1. Sprawdź, czy nie są podłączone urządzenia elektryczne o dużej mocy. Pojemność akumulatora River Pro wynosi 720Wh. Normalnie, jeśli moc podłączonych urządzeń elektrycznych wynosi 360W, bateria River Pro wyczerpie się w ciągu około 2 godzin.

2. Jeśli przycisk zasilania AC pozostaje włączony, nawet jeśli nie są podłączone żadne urządzenia elektryczne, bateria River pro wyczerpie się w ciągu jednego dnia z powodu własnego zużycia energii.

3. Możesz rozładować baterię do 0% i naładować ją do 100% w celu kalibracji SoC.

1. Jeśli lampka miga tylko od czasu do czasu po włączeniu, może to być spowodowane wahaniami napięcia ładowania. W tym przypadku nie będzie to miało wpływu na normalne użytkowanie produktu.

2. Jeśli lampka ciągle miga, można ją wymienić na nową. Jeśli problem pozostaje po wymianie na nową lampkę, która spełnia standardy ładowania River Pro, można skontaktować się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow i dostarczyć film oraz specyfikację ładowania lampki.

Podłącz River Pro do innego głośnika innej marki i sprawdź, czy problem szumów nadal występuje. Niektóre głośniki mogą mieć ten problem z powodu słabej kompatybilności elektromagnetycznej (EMC). W takim przypadku jest to raczej problem samego głośnika, a nie River Pro. Jeśli po wymianie głośnika problem nadal występuje, należy nagrać film i wysłać go do Działu Obsługi Klienta EcoFlow.

1.Długie naciśnięcie przycisku IOT przez 3 sekundy, gdy ikona statusu Wi-Fi miga, oznacza, że Wi-Fi jest włączone.

2. Przesuń telefon jak najbliżej River Pro, wyszukaj sygnał Wi-Fi o nazwie „”Ecoflow__xxx”” i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby się połączyć.

3. Jeśli Twój telefon nie wykrywa sygnału Wi-Fi River Pro, możesz zrestartować River Pro lub spróbować połączyć urządzenie z innym telefonem.

4. Jeśli żadna z powyższych metod nie zadziała, należy dostarczyć zdjęcie SN znajdujące się na spodzie urządzenia i skontaktować się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow.

1. Sprawdź, czy zapalniczka samochodowa ma normalną moc wyjściową. Możesz sprawdzić rejestrator samochodowy lub spróbować naładować telefon w samochodzie poprzez zapalniczkę.

2. Naładuj River Pro za pomocą kabla ładowarki samochodowej innej firmy, aby sprawdzić, czy problem leży w kablu ładowarki samochodowej. Możesz też użyć panelu słonecznego do naładowania River Pro. Jeśli to działa, można mieć pewność, że przyczyną problemu jest kabel EcoFlow Car Charging XT60. W tym przypadku, należy zmienić kabel. Jeśli panel słoneczny nie może naładować twojej River Pro, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow.

Pojemność baterii River Pro to 720mAh.

80% pojemności po 800 cyklach

1. Proszę używać lub przechowywać produkt w temperaturze otoczenia od 20°C do 30°C, z dala od wody, ciepła i innych metalowych przedmiotów.

2. W przypadku długotrwałego przechowywania, proszę rozładować baterię do 30% i ładować ją do 60% co trzy miesiące; produkty, które nie były ładowane i rozładowywane przez ponad 6 miesięcy nie będą objęte bezpłatną gwarancją produktu.

3. Dla bezpieczeństwa, proszę nie przechowywać produktu w temperaturze otoczenia wyższej niż 45°C lub niższej niż -10°C przez dłuższy czas.

4. Aby przedłużyć żywotność baterii, należy używać produktu w temperaturze otoczenia od 20°C do 30°C.”

Nie istnieje 100% czysta fala sinusoidalna. Każdy produkt zawiera pewien stosunek harmonicznych. Współczynnik harmonicznych w produktach EcoFlow jest tak niski jak 3%, co może napędzać niektóre obciążenia indukcyjne na rynku, takie jak kuchenki indukcyjne.

1. Bateria urządzenia River Pro jest wyczerpana, proszę naładować baterię.

2. Jeśli przycisk AC i DC jest wyłączony, bez dostępu do wejścia lub innego obciążenia przez 120 minut, produkt wyłączy się automatycznie.

3. Sprawdź czy ustawiłeś czas czuwania w aplikacji. Proszę wejść do aplikacji, dotknij Tryb czuwania, aby dostosować ustawienie.

1. Sprawdź, czy przyczyną jest niewystarczający poziom naładowania baterii. Jeśli tak, naładuj urządzenie i włącz ponownie. Jeśli ładowanie nie powiedzie się, należy postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi niepowodzeń w ładowaniu.

2. Jeśli nie ma żadnej reakcji po krótkim naciśnięciu lub długim naciśnięciu głównego przycisku zasilania przez 3 sekundy, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta EcoFlow.

Pojemność dodatkowej baterii River Pro to 720mAh.

Podłącz dodatkową baterię do River Pro za pomocą kabla zasilającego. Należy pamiętać, że po podłączeniu dodatkowej baterii, pojemność baterii produktu wynosi 1440Wh.

Ecoflow RIVER Extra Battery

Możesz podłączyć jeden akumulator RIVER Pro Extra Battery do jednej stacji zasilania EcoFlow RIVER Pro. Akumulator RIVER Pro Extra Battery nie jest przeznaczony do użycia z innymi stacjami zasilania. Jeśli chcesz kupić dodatkowy akumulator do EcoFlow RIVER, wybierz RIVER Extra Battery (sprzedawany oddzielnie w sklepie online EcoFlow).

Zalecamy przechowywanie RIVER Pro Extra Battery w suchym miejscu i unikanie bezpośredniego kontaktu z wodą. Jeśli chcesz przechowywać akumulator przez dłuższy czas, naładuj go do 30-50% i wyłącz główny przełącznik. Aby przedłużyć żywotność urządzenia, przechowuj je w temperaturze pokojowej.

Ecoflow Panele Fotowoltaiczne 110 W i 160 W

Gwarancja EcoFlow nie pokrywa żadnych szkód spowodowanych przez panele fotowoltaiczne i akcesoria pochodzące od producentów zewnętrznych.

Panele fotowoltaiczne EcoFlow posiadają klasę wodoodporności IP67, mogą więc pracować na deszczu. Ich wydajność zależy jednak od aktualnego poziomu nasłonecznienia. Możesz rozłożyć panele na dachu samochodu, jachtu lub domu w celu zapewnienia im optymalnego poziomu energii słonecznej i zwiększenia ich efektywności. (Możesz osobno dokupić przyssawki EcoFlow, które pomogą Ci odpowiednio przytwierdzić panele fotowoltaiczne do płaskich powierzchni).

Aby zwiększyć efektywność Paneli Fotowoltaicznych EcoFlow 160 W, używaj ich bezpośrednio w świetle słonecznym, ustawiaj je prostopadle do niego i sprawdzaj, czy nie są zasłonięte.

*Torba na panele słoneczne nadaje się też do stosowania w roli stopki. Za jej pomocą możesz podeprzeć panel i ustawić go pod kątem 60-90° w celu zapewnienia największej efektywności.

Można używać Paneli Fotowoltaicznych EcoFlow 160 W w pomieszczeniach lub w samochodzie. Wpłynie to jednak na wydajność ładowania, ponieważ promienie słoneczne najpierw będą musiały przejść przez szkło lub inne powierzchnie.

Do stacji zasilania RIVER można podłączyć jeden Panel Słoneczny EcoFlow 160 W za pomocą Kabla Ładowania Solarnego MC4 do XT60. Do stacji zasilania DELTA możesz natomiast podłączyć maksymalnie 3 Panele Słoneczne EcoFlow 160 W.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie